circulair + klimaat + social return | SDG 8, 10, 12, 13

Leveringen Meubilair

In 2018 is een raamovereenkomst gesloten met één leverancier voor de levering van losmeubilair voor Provincie Zeeland.

De initiële looptijd van de raamovereenkomst loopt vanaf de  datum ondertekening tot 31 december 2021. Daarbij is de mogelijkheid opgenomen om vier keer verlenging van twee jaar.

In 2023 zijn 34 meubels geleverd onder dit contract waaron onder 16 bureaustoelen, 2 electrische bureaus, 7 kasten en 2 relax fauteuils geleverd.  

Over dit project

Opdrachtgever: Provincie Zeeland 

Opdrachtnemer: Weststrate

Periode: 2018 – 2021 met een optie tot 4 keer verlening met 2 jaar

Werkzaamheden: Levering los meubilair 

MVOI: duurzame ontwikkelingen tijdens looptijd inclusief optietijd toepassen, borgen ergonomie, ontworp voor oneindig hergebruik, restwaarde na 7 jaar. 

project bijdrage MVI doelen Provincie Zeeland in 2023

kilogram CO2 emissies vermeden

kg hergebruikt en hernieuwbaar materiaal

%

% vermeden primair materiaal 2023

Dit project draagt bij aan de volgende Duurzame Doelen

sdg 8 inkoop
MVI inclusieve samenleving PL
sdg 12 levensduurverlening

Pin It on Pinterest

Share This