circulair + klimaat + social return | SDG 8, 10, 12, 13
Leveringen Meubilair
In 2018 is een raamovereenkomst gesloten met één leverancier voor de levering van losmeubilair voor Provincie Zeeland.
De initiële looptijd van de raamovereenkomst loopt vanaf de datum ondertekening tot 31 december 2021. Daarbij is de mogelijkheid opgenomen om vier keer verlenging van twee jaar.
In 2023 zijn 34 meubels geleverd onder dit contract waaron onder 16 bureaustoelen, 2 electrische bureaus, 7 kasten en 2 relax fauteuils geleverd.
Over dit project
Opdrachtgever: Provincie Zeeland
Opdrachtnemer: Weststrate
Periode: 2018 – 2021 met een optie tot 4 keer verlening met 2 jaar
Werkzaamheden: Levering los meubilair
MVOI: duurzame ontwikkelingen tijdens looptijd inclusief optietijd toepassen, borgen ergonomie, ontworp voor oneindig hergebruik, restwaarde na 7 jaar.
project bijdrage MVI doelen Provincie Zeeland in 2023
kilogram CO2 emissies vermeden
kg hergebruikt en hernieuwbaar materiaal
%